اندکی تخلیه


هرچی که تو دلمه

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای مهربونم خدایی که هرچی ازش فاصله بگیرم رهام نمیکنه یه حضور نزدیکه

سال 95 یه روزاییش خیلی خیلی خوشحال بودم  یه روزایی که یه اتفاق تلخ برام افتاد و قشنگ شکستن کمرم رو حس کردم  و یه روزایی که برام کسل وتکراری و بی انگیزه و بی هدفه مثل این روزها

خداجونم به خدا خیلی شکرت میکنم اما خسته شدم میدونم تنها پناه خستگی هام تویی گاهی میگم خدایا میشه اگه نمیشه به ارزوهام برسم اگه مصلحت نمیدونی منو بیخیال این ارزوها کنی اما یه ندایی در درونم میگه مگه میشه خدا مخواد تو بهش برسی اینا همش امتحانه که باید صیر کنی و اگه ناامید بشی دیگه هیچ ارزشی نداره و ناامیدی بالاترین گناهه خدایا وقنی میگی بالاترین گناه یعنی چقدر برات باارزشه خداجونم من میترسم از ناامیدی میترسم این روزهای تکراری و خسته کننده بلایی به سرم بیاره و ناامیدم کنه میترسم نتونم تو امتحانت موفق بشم اما خدا خودت منو  میشناسی میدونی که چقدر تنوع طلب و عاشق اتفاقای خوبم میدونم بعضی چیزا دست خودمه که زندگیمو کمی عوض کنم اما انگار کم اوردم نمیتونم شاد باشم نمیتونم تلاش کن خداجونم شدیدا منتظر یه اتفاق خوبم خدایا من میترسم از این یکنواختی و بی حسی خدایا تنها خودت از دلم خبر داری تنها تویی که درکم میکنی هر وقت میخوام فکر کنم که دوستم نداری یاد اون روزا می افتم که چجوری نگاهم کردی چجوری دستمو گرفتی باورم نمیشه اون همه اتفاق خوب پشت سر هم خدایا من قبلا چکار میکردم که نگاهم میکردی یعنی الان خیلیییی بد شدم که حاضر نیستی از این افکار پوچ واشغال نجاتم بدی خدایا من دلم یه اتفاق تازه و خوب یه حس خوب یه انگیزه برای زندگی یه هدف یه پشتکار یه حسی که انگیزه وتلاشمو زیاد کنه یه حسی که رشد پیدا کنم تغییر کنم هدف نههایی زندگیو بفهمم تو رو پیدا کنم

خداجونم شکرت که هیچ اتفاق و مشکل بدی ندارم شکرت شکرت  اما خودت از حس وحالم باخبری که چقددددر خسته ام

یه اتفاق خوب + مشهد لطفا خواهشا عاجزا تقاضا میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 3 بهمن 1395برچسب:, 21:53 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂